diumenge, 16 de març del 2008

ARRÒS DE LA SABY

Aquesta recepta me la va ensenyar a fer la meva cunyada, la Saby.
En realitat es diu arròs imperial, però nosaltres a casa ja li hem posat el nom d’arròs de la saby.
Espero que us agradi i la proveu de fer ben aviat.
Som-hi

Ingredients: (la quantitat depèn de les persones, jo a casa cuino per dues persones)

Un pit de pollastre sense os
Un tros de vedella mes o menys de la mateixa mida que el pit de pollastre
4 tasses de cafè d’arròs
Una ceba
Un pebrot verd
Una mica de tomàquet triturat
2 cubitos magi
Un parell d’alls
5 o 6 talls de formatge ( el que us agradi, jo poso de barra del cadi)
Maionesa
Comí
Sal

Preparació:

Dir que aquesta recepta s’ha de menjar calenta i que és fer i servir de seguida.
Primer de tot em de posar a coure amb aigua el pit de pollastre i la vedella tot junt, ho deixem coure fins que veiem que està tot fet, ho deixem refredar.
Per altra banda hem de fer un sofregit amb una ceba, un parell d’alls i un pebrot verd o sofregim tot i quan estigui al punt i afegim una mica de tomàquet triturat i una mica de comí perquè agafi gust.
Quan tinguem la carn freda la anem “deshilachando” com les arepes i la afegim al sofregit.
Un cop fet aixó anem a bullir l’arròs amb un parell de cubitos magi i tant bon punt el tinguem cuit ja podem començar a muntar el plat.
En una font de vidre farem com si fos una lasanya però d’arròs.
Primer una capa d’arròs,




Segon una capa de carn,


Tercer una capa de formatge

I per últim la maionesa, així fins que se’ns acabi tots els ingredients.


És una recepta molt fàcil de fer i molt bona per cert.
Bon profit

2 comentaris:

gina ha dit...

i tant és bonissim, pero jo et dic que a mi també em surt molt bó.

Anònim ha dit...

Potser serà pq va sent hora de sopar i ja tinc gana... que sàpigues que m'estic fent un llibre de receptes; bé, de fet, és un llibre de les teves receptes. Aquesta n'és una.
Ja t'explicaré quan mi posi.