diumenge, 30 de març del 2008

EL PREMI CALIDESA


Encara estic al·lucinant, ahir vém arribar a casa tard perquè havíem anat sopar a casa d’una amiga. Quan vaig arribar em vaig conectar al bloc a veure si algú havia deixat algun missatge….i quan va ser la meva sorpresa, la Mome del bloc
HTTP://mome-mome-cuina-mome-texas.blogspot.com/
m’havia donat un premi, el premi a la calidesa, perquè li agraden les meves cosetes,, ufff haguéssiu vist com saltava.
Jo ja havia vist alguna vegada blocs que es dedicaven premis, però no sabia com s’havia de fer, així que vaig continuar treballant en el blog sense pensar en aquest premis.
Bé gràcies Mome per confiar en mi i a tots els que em visiteu a diari. Seguiré treballant com fins ara.
Ara aquest premi jo l’he de atorgar a 5 blocs més doncs som-hi:
Tot aixó és molt difícil…

A la Laia per HTTP://www.laieta2007.blogspot.com/

A la manchega loca per HTTP://lamanchegaloca1.blogspot.com/

A mi peke cocina per : HTTP://mipekecocina.blogspot.com/

A la sara maria per: HTTP://delicies.blogspot.com/

A cuchara de palo per: HTTP://cucharadepalo2.blogspot.com/

A tots ells que no canviïn mai de fer el que fan.
I un altre cop i no em cansaré de dir-ho gràcies per el premi.

9 comentaris:

Laia ha dit...

Enhorabona pel premi qu t'han donat, la veritat és que el teu blog dóna molt bon rotllo i obre la gana.
Ostres, no m'ho esperava pas això, jejeje. Pensava que avui posaries algunes fotos al blog. Moltissimes gracies pel premi, t'ho agraeixo moltissim i me l'emporto cap a casa meva.

Belen-Entre platos ha dit...

enhorabuena gina por tu premio,imagino la ilusion que te hara,si alguna vez recibo alguno ya te contare,un saludo y felicidades.

Anònim ha dit...

Enhorabuena!!!
Te lo mereces de verdad, es un blog muy interesante y todo muy bién especificado.
A parte, considero que responder a la gente que te visita hace mucho...Se ve que te preocupas para que quede todo a la perfección.

Elena ha dit...

Moltes gracies,Gina,per creure que mareixo el premi a "la calidez" em fa molta ilusió.
Un petonet

regi ha dit...

Felicitats pel premi....

Sara Maria ha dit...

Moltes gràcies Gina pel premi!!

gina ha dit...

Laia,segueix aixi en el bloc. felcitats i gràcies per el sopar ahir.
belen no te puedes imaginar que ilusion me a hecho. gracias por visitarme.
cristina gracias por estar ahi.
elena, m'encanta el blog per aixó has sigut una de les meves candidates.
regi, moltes gràcies.
sara maria, ja t'ho vaig dir el teu blog em té enamorada.
gràcies a tots-es per visitar-me.

Raquel ha dit...

Moltíssimes gràcies per el premi Gina, es tot un honor venir a recollir-lo al blog d'una Gironina com jo.

Segueix així que els blogs donen molta feina però també molta satisfacció.

Una abraçada.

gina ha dit...

Raquel te'l e donat per la teva originalitat. aquest pastis que vas fer de bolquers genial.
felicitats