dimecres, 6 d’agost del 2008

CIGRONS AMB SOBRASSADA I “ PEIXITU”


Ja se que fa molts dies que no publicava res, peró entre la calor que fa i l’embaràs doncs no em ve gaire de gust estar a l’ordinador.
Li haurem de dir en Dani que ens regali un ordinador portàtil.
Cuinar, cuino igual, no amb tanta passió, però no em deixat de menjar bé, el que passa que a vegades tampoc m’enrecordo de fer la foto.
Un dia de la setmana passada en Dani no va venir a dinar així que vaig aprofitar per menjar cigrons que a ell no li agraden.
Cigrons amb sobrassada, la meva mare quan érem petits en feia i a mi m’agradaven molt, però es clar que totes les costums canvien.
Us explico com els vaig fer, espero que us agradin.
Som-hi:

Ingredients:

Cigrons
Sobrassada
Lluça
Farina
Oli

Preparació:

Si voleu bullir vosaltres mateixos els cigrons, ja sabeu que els heu de posar en remull el dia abans, jo en aquest cas els vaig agafar ja fet, els vaig posar en una paella amb un parell de cullerades de sobrassada i vuelta i vuelta i ja estan.
Per altra banda em vaig fer una lluçeta fresqueta enfarinada i fregida.
Vaig dinar com una reina, aixó si em faltava el rei de la casa.
Bé espero que us hagi agradat, ja sé que sembla estrany cigrons amb sobrassada però realment són boníssims.
Salut i bon profit.

3 comentaris:

Cuinagenerosa ha dit...

gina, a mi els cigrons m'agraden força, i la sobrassada encara més; junts no els imaginava, però t'asseguro que els provaré

Cristina ha dit...

A mi los garbanzos com si com sà.... pero acompañándolos de sobrasada deben mejorar...jejeje. los tendré que provar aunque ya sabes, sola, pq los hombres de la casa no tienen muy buenos ojos hacia ellos.

Sole ha dit...

Molt divertida la pagina. tinc un blog de cuina en castellà. Estic estudiant català en madrid i vui fer alguna recepta en aquest idioma.
Em podeu veure en "cocinasole".
Una abraçada culinaria.